Sunday 16 May 2010

rai fara ingeri





Ce este un inger?

m-am intrebat candva…
dar constiinta nu mi-a putut raspunde

am si eu un inger?
Ma intreba inima
dar gandurile mele nu i-au putut raspunde

ploua rece in sufletul meu
lumea incerca sa intre cu bocancii
in viata mea
sa-mi fure chiar si raiul asta fara ingeri

acei ingeri pe care am continuat sa-i caut
pana am gasit lumina
ascunsa
in privirile
triste
ale unor simpli trecatori


le-am vazut ingerii din priviri
acei ingeri ce aveau grija de ei

aripile lor mari si stufoase,
ochii lor visatori
buzele netematoare
hotararea din priviri
si setea de dreptate
“astia trebuie sa fie ingeri!!”
..mi- am zis

am vazut cum alearga lumea
seara sa ajunga acasa..
“acolo sunt ingerii,
in case...”
m-am gandit

si am fugit si eu acasa
sa-mi caut ingerii
prin sertare nedeschise de ani
in oglinzi,
prin cearceaf..

dar nu i-am gasit..credeam
ca m -au parasit
“poate s-au plictisit sa nu-i bag in seama.

sa ma trezesc dimineata
sa-mi beau singura cafeaua,
sa zambesc si sa plang
singura
sa dorm
sa lucrez inchisa in birou
poate ca s-au saturat de mine.
De monotonie”

si lumea trista a adormit,
pritre triste lumini
de singuratate,
prin lunga , singura si eterna mea noapte

in vis mi-ai zambit, te-am gasit
esti ingerul meu mult iubit!
Acum am inteles
Seara... oamenii se grabesc sa viseze,
acolo sunt ingerii
in vis..!

No comments:

Post a Comment