Sunday 25 October 2009

to a friend about love



PT TYNA R:x


Simple cuvinte nu ajung sa descrie suferinta...
Nu fac decat sa creeze un univers ciudat...

mi-ai povestit aseara ca il iubesti...
imi povesteai visele...
imi desenai sentimentele pe o cola mult prea alba
imi cantai sperantele si iluziile...

stiam ca sunt doar iluzii...
stiam despre mine,
despre mine si despre el...
si imi imaginam totul despre voi

ne intrebam mereu daca e iubire
?????

Dar cu ce te incalzeste o iubire ce nu se realizeaza niciodata?
Ne intrebam daca merita
?????

Dar oare ce este meritul in iubire?

Confuzii, intrebari, durere

Toate duc la ei..sunt despre ei..si toate ne sunt incredintate noua...

Doua povesti..cu acelasi text..
In nuante diferite...
Doua filme
Un singur scenariu..
Acelasi scenarist: IUBIREA

Voi va iubiti in stil romantic ..pur!!
Iubirea nu e decat filosofie...
Intrebari si replici...
Versuri...vise

Noi ..avem un stil mai dur...
Avangardist..si realist
Visul se materializeaza profund..devine concret
La noi imaginarul nu are loc..e o traire
Pragmatica a iubirii

Desi opuse..iubirile sunt identice
Dar totusi nu ne putem lamuri daca sunt reale
Exista iubire?
Sau mai bine exista iubirea asta?


Se spune ca elementele opuse se atrag

Tu esti foc..ataci si atragi
Iar el e apa..si te poate stinge

La noi rolurile se schimba
Dar stii ce e ciudat....
Degeaba esti foc daca nu ataci niciodata..nu arzi indiferenta .
Iar eu..pot stinge focul dar nu si pe al lui...

Iubirea asta e complicata..
Se zbate in clipe de sufocare si indiferenta
Se rupe de real si revine in el..
Ucide si reinvie
Moare si renaste...
Si ne distruge treptat dar sigur!!


Eu nu mai sunt dispusa sa o simt ...
Cedez!!
Asa cum tu imi spui ca nu vrei sa-i cedezi din nou..eu spun
Ca pana acum n am cedat..am luptat ..
Si fiecare renuntare era un vis..un nou camp de lupta ...

Dar toate bataliile se sfarsesc ...desi in suflet raman urme
Orice razboi se termina cu o pace
Ce la noi poarta pecetea indiferentei...
Si pacea trebuie respectata de ambele parti!


Visam , speram, ..
Degeaba...
Si iti explic intruna fara sa ajung la nicio conluzie...
Toate sunt in zadar ...
Spun una fac alta..
Ma consolez..ma distrug...
Stiu ca si tu faci acelasi lucru...
Incercam sa descifram o taina ce nimeni nu o va dezlega...

Caci simple cuvinte nu ajung sa descrie suferinta
Nu fac decat sa creeze un univers ciudat...

2 comments:

  1. iubirea nu e doar un zambet..nu e doar o floare..iubirea e un suflet ranit si apoi vindecat de altul..iubirea trebuie invatata.. incercata si experimentata.. prima atingere nu reprezinta niciodata expresia ei desavarsita..dragostea nu este numai flori.. zambete..iubire.. ci inseamna si lacrimi.. dorinta.. pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea..cine are capacitatea de a se indragosti.. poate avea mereu incredere in iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit..dragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza..
    si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste...daca exista un sens al vietii..atunci EA este sensul.. daca nu..EA ar trebui sa fie..iubirea e tot ce dorim.. iar in final e tot ce-am avut...

    ReplyDelete
  2. pt tyna R:x:x

    AMOOREEEEEEEEEEEEE:))

    ReplyDelete