Sunday 25 October 2009

VISUL DIN OCEAN


O stea plangand pe-un cer inalt,
Se reflecta in mare,
Isi pierde stralucirea blanda
Si ceru-ntreg tresare!
Se simte moarte in vazduh,
Timpul trece-n nestire,
Simt ca speranta s-a pierdut,
Si totul e pieire!
Atunci de valuri ma apropii,
Incet de tot..., ca intr-un veac
Aud cum susura oceanul
Si cum se sparge-n cioburi valul!
Oooh, cate vise s-au pierdut
Talaz dupa talaz,
De-atatea ori am renascut
Din propriul meu vis de lut...
Am creat vise din nimic,
Idealuri marete,
Si toata viata n-am stiut
Ce-nseamna batranete...!
Nu mi-a fost dat sa fiu supusa
Unei vieti efemere,
Si de-am sa mor tot voi trai,
Caci visul meu eternitate cere!
Am sa ma-nalt in absolut,
Intr-un ocean de vise
Caci vreau sa pot s-ating
Prin vis…
Ganduri…
De Dumnezeu ascunse…
In sufletul meu de copil
Acum tresare viata…
Si visul nemuririi,
Se strecoara in mine
O raza a iubirii,
Stiu...
A mai trecut un an
Si inca o stea se pierde...
In visul din ocean

1 comment:

  1. oare doar ne folosim de vise pentru a evada intr-o noua realitate?visele lucide sunt diferite de visele obisnuite ..se spune k "visatorul" poate controla visul..care devine mai real..mai colorat..mai plin de viata...pare un mod fantastic de a ne proiecta intr-o alta dimensiune..ideala..knd persoana care viseaza este lucida..ea poate participa activ si de multe ori manipuleaza constient rezultatele imaginare ale visului.. cateodata efectul este atat de real incat este greu de sesizat k "realitatea" este de fapt vis...

    ReplyDelete