Sunday 8 November 2009

descantec.


Noi n-am fost zamisliti de fericire...
Am fost rapusi de vraja unei nopti,
Ai adunat petale pentru mine,
Sa le presari in taina peste morti

Au tremurat oceanele cu vise
Ghetarii sumbrii au crapat pe rand
Caci tu m –ai aruncat in fericire
Tu m-ai facut sa ma trezesc razand!

Ai luat carbune din focul meu stins
Spunand doua cuvinte cu-nteles ascuns
Apoi in visul meu cu luna ai patruns
Ai asteptat momentul,..cand soarele a apus

Mi-ai strecurat in inima taciunele vrajit
Cand ochii tai prea negrii in sfarsit m-au privit
Si-n cimitiru-ntunecat de vise
Noi doi cuminti incet ne-am contopit..

Sa le presari in taina peste morti
Ai adunat petale pentru mine,
Am fost rapusi de vraja unei nopti,
Noi n-am fost zamisliti de fericire...

No comments:

Post a Comment