Sunday 6 December 2009

obsesii


am desenat speranta pe perete
am conturat lumina ta in umbre
peretele-a zambit si am simtit
ca te-am gasit...

ti-am zgariat buzele cu unghiile vulgare
ca sa-ti arat dorinta prin durere
si ti-am mazgalit ochii-n nonculoare
in alb si negru vreau sa te invalui...

apoi durerea mi-am asternut in palme
te-am tot manjit de rosu in obraji
am luat o dalta sa-ti mutilez privirea
macar o clipa,..sa-ti zdruncin nemurirea

facand abuz de galben toata viata
vroiam sa simti apropierea mea
sa stiu ca esti al meu cu siguranta
prin verde crud sa pipai inocenta

acum te vreau in negru, in uitare...
sa pieri din vis sa nu te mai intorci
vreau sa te pierzi absurd in nonculoare
sa-mi lasi sufletul alb de razbunare

te aruncam in umbre fara sens
iti intepam privirea cu pensula trista
dar obsesiv zambesti, ma tot privesti...
descopar sec ca totusi ma iubesti....

1 comment:

  1. cik obsesiile se fac pentru lucruri inaccesibile..iubim imposibilul,provocarea,misterul..
    :|(nisteeeeee tampitiiiiii)

    ReplyDelete